★·.·`¯´·.·★ ♔ 𝑔𝓇𝒶𝓃𝒹𝓉𝒶 ♘ ★·.·´¯`·.·★

هر چی بخوای اینجا هست

تمام کاراکتر های بازی GTA آپدیت

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ

تمام کاراکتر های بازی GTA آپدیت جدید


all character 1


لطفا شخصیت های مورد نظرتون که در لیست نیست را برای ما کامنت کنید ...

به ترتیب علاقه مندیتون به هر کاراکتر لیست آن را نیز برای ما کامنت کنید.



شخصیت هوانگ لی (Huang Lee)


Huang Lee


هوانگ لی یکی از شخصیت‌های سری بازی جی تی ای است که به عنوان شخصیت اصلی در بازی Grand Theft Auto: Chinatown Wars حضور دارد. هوانگ پسر یک رهبر Triad است که هیچ‌وقت در زندگی مجبور نبوده تا خودش مشکلات خود را حل کند. سرنوشت، همیشه او را از دردسر نجات می‌داد. تا این‌که عموی او برای کسب قدرت در خانواده، پدر هوانگ را می‌کشد و هوانگ مجبور می‌شود تا به Liberty City سفر کند. داستان هوانگ تمرکز ویژه‌ای روی انتقام‌ دارد.

هوانگ در این بازی به دنبال کسی می‌گردد که شمشیر خانوادگی او را دزدید و پدرش را به قتل رساند. هوانگ پس از پیدا کردن قاتل پدرش و کشتن او، به رهبر Triadهای Liberty City تبدیل می‌شود.

شخصیت کلود اسپید ( Claude Speed)


Claude Speed



کلاد بدترین شخصیت اصلی سری GTA است. این موضوع چندان تعجب‌ برانگیز نیست، زیرا معرفی این شخصیت مصادف با اولین قدم‌هایی بود که راک‌ استار گیمز در راستای ورود به دنیایی سه‌ بعدی برداشت. با وجود اینکه کلاد شخصیت اصلی بازی GTA 3 بود، هیچ صداگذاری برایش در نظر گرفته نشد و همین باعث شد تا در تمام بازی، حتی یک کلمه هم صحبت نکند.

بدون تردید کلاد در کلیت سری GTA نقشی کلیدی ایفا کرد، چراکه معرفی او باعث شد تا GTA قدم به دنیای جدیدی بگذارد که بعدها دنیای بازی‌های مبتنی بر جرم را دگرگون کرد. با این وجود، در مقایسه با سایر شخصیت‌های اصلی، کلاد از نظر پیچیدگی شخصیتی و داستان زندگی کمبودهای اساسی دارد.




شخصیت جانی کلبیتز (Johny Klebitz)


Johny Klebitz


داستان زندگی جانی کلبیتز، شخصیت اصلی محتوای قابل دانلود The Lost and Damned از GTA 3، از داستان زندگی ویکتور هم غم‌انگیزتر است. زمانی که بیلی، مدیر Lost MC، به مرکز ترک فرستاده می‌شود، جانی جایش را پر می‌کند و در نقش یک رئیس سرسخت ظاهر می‌شود. طولی نمی‌کشد که همه چیز به هم می‌ریزد و به دنبال چندین مورد خیانت‌ پی‌درپی، حفظ موقعیت Lost MC برای جانی به شدت دشوار می‌شود. حضور دوباره‌ی او در GTA 5 با مرگ ناگهانی و غیرعادی‌اش همراه است، اما می‌توان گفت که در سری GTA، از او به عنوان یکی از شخصیت‌های نسبتا قوی یاد می‌شود.



شخصیت ویکتور ونس (Victor Vance)


Victor Vance


به عنوان شخصیت اصلی Vice City Stories و همچنین شخصیتی فرعی در GTA: Vice City، داستان ویکتور ونس به مراتب از داستان تونی چیپریانی گیراتر و جذاب‌‌تر بود. برخلاف اکثر شخصیت‌های اصلی سری GTA، ویکتور هیچوقت قصد نداشت ریاست مافیا را در دست بگیرد. تنها هدف او این بود که به هر قیمتی که شده، امرار معاش کرده و زندگی مناسب برای خانواده‌ی فقیرش دست و پا کند.

در ابتدا، در راستای تحقق این هدف به خدمت ارتش درآمد، اما زمانی که رئیسش به او دستور داد که کارهای غیرقانونی انجام دهد، نهایتا مرخص شد و راه دیگری پیش رویش باقی نماند. بیشتر شخصیت‌های اصلی سری GTA جرائم مختلف را برای کسب شهرت یا ثروت بیشتر مرتکب می‌شوند، اما ویک فقط برای بقاء و حفظ خانواده‌اش مرتکب جرم می‌شد و این مسئله او را از دیگران متفاوت می‌کند.



شخصیت لوئیس لوپز (Luis Lopez)


Luis Lopez


لوییس فرناندو لوپز که نقش اصلی را در محتوای قابل دانلود The Ballad of Gay Tony در GTA 3 ایفا کرد، یکی از شوخ‌ترین و خنده‌دارترین شخصیت‌های سری GTA است که بازی کردن را بسیار لذت‌بخش می‌کند. طی حوادثی که در بازی رخ می‌دهد، لوییس در شرایط سختی قرار می‌گیرد که در اثر درگیر شدن تونی، دوست صمیمی و رئیسش، با آدم‌هایی ناجور پدید آمده‌ است. با وجود اینکه شرایط بسیار جدی و خطرناک است، لوییس همیشه راهی برای شوخی کردن پیدا می‌کند. این شوخ‌طبعی، به‌ علاوه‌ی وفاداریش به تونی، او را به یکی از خاطره‌ انگیزترین شخصیت‌های این سری تبدیل کرده است.



شخصیت ترور فیلیپس (Trevor Phillips)


Trevor Phillips


درست است که شخصیت اصلی GTA 5 مایکل دو سانا است، اما این ترور فیلیپس است که باعث می‌شود بازیکنان نهایت لذت را از هرج‌ و مرج بی حد و مرز بازی ببرند. علاقه‌ی شدید ترور به خشونت‌ ورزی، رفتارهای غیر منتظره‌اش و وفاداری بی‌قید و شرطش به عزیزانش او را تبدیل به مهره‌ی خطرناک و جالبی کرده‌اند که مدام باعث شگفتی بازیکنان می‌شود. در کنار ترور، همیشه خوش می‌گذرد و با وجود اینکه بعد مثبت شخصیتش در GTA 5 پررنگ است، بعد منفی‌ای که گهگاه پدیدار می‌شود او را به یکی از بهترین شخصیت‌های این سری تبدیل کرده است.



شخصیت تامی ورستی (Tommy Vercetti)


Tommy Vercetti


از آنجایی‌ که داستان نسخه جدید سری GTA در محل وقوع Grand Theft Auto: Vice City رخ می‌دهد، می‌توان انتظار داشت که تامی ورستی دوباره پیدایش شود. البته GTA 6 برای کسب موفقیت نیازی به حضور مجدد تامی ورستی ندارد، اما بدون شک بسیاری از بازیکنان از حضور یکی از بهترین شخصیت‌های این سری در این بازی استقبال خواهند کرد.

در ابتدای Vice City، هاروود بوچر قدرتش را به دنبال ارتکاب جرم برای خاندان فورلی و آزادی از زندان از دست داده است. اکنون، تامی، سرشار از احساس انتقام‌گیری و اراده‌‌ای قوی برای مدیریت Vice City، از هیچ تلاشی برای رسیدن به قله‌ی موفقیت فروگذار نمی‌کند. اراده‌ی مستحکم، هوش بالا، بی‌رحمی و داستان مبتنی بر موفقیت تامی، او را به یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی بازیکنان تبدیل کرده‌اند.




شخصیت تونی سیپریانی (Toni Cipriani)


Toni Cipriani


تونی چیپریانی شخصیت اصلی بازی Grand Theft Auto: Liberty City Stories و یکی از شخصیت‌های کلیدی GTA 3 است که متأسفانه دوگانگی شخصیتی عجیبی دارد. در Grand Theft Auto: Liberty City Stories، این شخصیت، قلدر و دوست‌ داشتنی بود و به واسطه‌ی روابط مافیایی قوی و وفاداریش به خاندان لئون، از دیدگاه مخاطب، داستان زندگی جذابی داشت.

اما در ابتدای حضورش در GTA 3، ناامیدکننده ظاهر شد. با وجود اینکه حضورش در این سری به عنوان یک شخصیت اصلی نسبتا درخشان بود، نمی‌توان منکر دگرگونی عجیبش از یک رییس مافیا به یک شخصیت نسبتا ساده شد.





شخصیت مایکل د سانتا (Michael de Santa)


Michael de Santa


مایکل دو سانتا بدون شک یکی از خارق‌ العاده‌ترین شخصیت‌های سری GTA است. او در گذشته مجرمی با سابقه و حرفه‌ای بوده و در کارش حسابی ماهر است و این مهارت‌ها در GTA 5 به خوبی نمایش داده می‌شوند. اما با وجود درگیری‌های درونی‌اش و شخصیت پرخاشگرش که بنیان خانواده‌اش را تهدید می‌کند، مایکل به طرز عجیبی شخصیتی چند بعدی دارد. داستان زندگی‌‌اش و روابطش با سایر شخصیت‌ها در طول بازی پخته‌تر و جالب‌تر می‌شوند و او را به یکی از بهترین شخصیت‌های این سری تبدیل می‌کنند.



شخصیت نیکو بلیک (Nico Bellic)


Niko Bellic


این سرباز کهنه‌ کار صربی، به دنبال شروعی دوباره، به Liberty City می‌آید تا از گذشته‌ی تاریکش فرار کند، اما هنگامی که با چهره‌ی واقعی «رؤیای آمریکایی» مواجه می‌شود، رؤیاهایش پیش چشمانش فرو می‌ریزند و به سیاه‌ چاله‌‌ی احساسی عمیقی فرو می‌رود. در همین راستا، فورا هدف شومی پیدا می‌کند که پیدا کردن و در نهایت کشتن خائنی است که باعث مرگ بیشتر همراهانش در دوران جنگ‌های یوگسلاوی شده بود.

برخلاف سایر شخصیت‌های سری GTA، اعمال نیکو از نظر اخلاقی سیاه یا سفید نیستند و به جیب‌بری و جلب‌ توجه برای کسب شهرت بیشتر ختم نمی‌شوند. گذشته‌ی سرشار از ترامای نیکو در طول جنگ و تمایلش برای بستن فصلی تاریک از زندگی‌اش، داستان زندگی او را به مراتب جدی‌تر از داستان‌های سایر شخصیت‌ها جلوه می‌دهند. همذات‌ پنداری نکردن با روایت‌های نیکو عملا غیرممکن است و از این رو، او بهترین شخصیت این سری است.



شخصیت فرانکلین کلینتون (Franklin Clinton)


Franklin Clinton


بحث بر سر اینکه بهترین شخصیت‌ اصلی GTA 5 چه کسی است، حتی پس از گذشت یک دهه از انتشار این بازی، هنوز هم به راه است. آنچه تقریبا تمام طرفداران بازی بر سرش توافق دارند این است که فرانکلین یکی از ضعیف‌ترین شخصیت‌های این بازی است.

جای هیچ شکی نیست که حضور او به عنوان عضوی از آن گروه سه نفره‌ی افسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است، اما منطقی و خونسرد بودنش او را در مقایسه با مایکل یا ترور کسل‌کننده جلوه می‌دهد. با این وجود، مشاهده‌ی روند گسترش پیچیدگی‌های شخصیتش در دنیای بازی، خالی از لطف نیست.




شخصیت سی جِی کارل جانسون (Carl Johnson)


Carl Johnson


حالا که حرف از بهترین شخصیت‌های اصلی سری GTA است، امکان ندارد که به سادگی از شخصیت اصلی بازی Grand Theft Auto: San Andreas، کارل جانسون، که عموما با نام سی جِی شناخته می‌شد، بگذریم. بر خلاف شخصیت ترور، سی جِی مرد جوان قابل احترامی است که با همه با مهربانی رفتار می‌کند، اما هیچ ابایی از انجام وظایفش ندارد (گهگاه شوخی هم می‌کند). شخصیت فروتنانه، روابط جالبش با سایر شخصیت‌ها و از فرش به عرش رسیدنش او را به یکی از خاطره‌ انگیزترین شخصیت‌های سری GTA تبدیل کرده‌اند.



 

Amanda De Santa

 

amanda de santa

 

سن: 43
قد: 5 فوت و 8 اینچ
شغل: رقصنده سابق
حقایق جالب: به صورت مخفیانه از یک پروفایل دوست‌یابی با نام Hush Mush استفاده می‌کند.

آماندا د سانتا یا آماندا تاونلی، یک شخصیت قابل بازی نیست، اما هنوز هم شخصیت مهمی در داستان به حساب می‌آید. او پس از درگیر شدن مایکل با پلیس و قرار گرفتن در پروژه حفاظت از شاهدان (witness protection)، نام و هویت خود را تغییر داد. او همسر مایکل و مادر دو فرزند است که به عنوان یکی از چهره‌های کلیدی در چند ماموریت بازی شناخته می‌شود. در نهایت، او و مایکل همدیگر را ترک می‌کنند و از هم جدا می‌شوند. از همان اول هم به نظر نمی‌رسید که این ازدواج به پیوند شادی تبدیل شود.

 

 

Jimmy De Santa

 

jimmy de santa

 

سن: 20
قد: نامشخص (اما کوتاه‌تر از مایکل)
شغل: بیکار
حقایق جالب: علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی است. می‌خواهد کمدین شود، اما ابدا شخص خنده‌داری نیست!

او کوچک‌ترین فرزند مایکل به حساب می‌آید. جیمی 20 سال سن دارد که ظاهرا بیشتر از هر چیز دیگری به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند است. او شخصیتی نسبتا تنبل و بی‌ادب دارد، اما با وجود والدینی مانند مایکل و آماندا، نباید چندان از این موضوع تعجب کرد. همانطور که در داستان بازی پیشروی می‌کنید، جیمی کم‌کم به دل شما نفوذ می‌کند و به یکی از بهترین شخصیت‌های داستان تبدیل می‌شود.

 

 

Tracey De Santa

 

tracey de santa

 

سن: 22
قد: نامعلوم
شغل: بیکار، اما برای بازیگر شدن تلاش می‌کند.
حقایق جالب: گاهی اوقات سیگار می‌کشد!

این شخصیت بازی جی تی ای وی متولد سال 1991 است، بزرگ‌ترین فرزند مایکل است و اغلب می‌توان او را در حال دعوا کردن با خانواده‌اش یا شکایت از برادرش مشاهده کرد. اگر او مشغول به دعوا با خانواده‌اش نباشد، به احتمال زیاد مشغول تماشای تلویزیون یا برنزه کردن پوست خود در کنار استخر است. مانند بسیاری از شخصیت‌های Grand Theft Auto 5، او بی‌ادب و گستاخ است، اما مایکل به وضوح در مقابل او نقطه ضعف دارد و بسیاری از مواقع به راحتی به او پول می‌دهد؛ نقطه ضعفی که احتمالا در هر پدری دیده می‌شود!

 

 

Lester Crest

 

lester crest

 

سن: نامعلوم
قد: نامعلوم
شغل: هکر کامپیوتر، سازمان دهنده سرقت، مالک سابق کارخانه پوشاک برادران دارنل
حقایق جالب: اگزما و آسم دارد.

لستر کرست یک چهره کلیدی در ماموریت‌های جنایی شما در سرتاسر Grand Theft Auto 5 است. او نه تنها یک پیشرو و توانمند در حوزه کامپیوتری است، بلکه بیشتر کارها و برنامه‌ریزی‌های گروه شما برای سرقت‌های بزرگ را انجام می‌دهد. او مردی پرحرف است، اما در حالت کلی، می‌تواند یک چهره مرموز باشد. سن او هرگز به طور مستقیم بیان نمی‌شود، زیرا در صفحات مجازی دائما با سنین مختلفی شناخته می‌شود.

 

 

Lamar Davis

 

lamar davis

 

سن: 26
قد: 6 فوت و 7 اینچ
شغل: دزد، فروشنده مواد مخدر
حقایق جالب: به جای تیراندازی به پلیس، پلیس‌ها را از خود دور می‌کند. چندان به شکار کردن علاقه‌مند نیست.

لامار دیویس بهترین دوست فرانکلین است و به عنوان یکی از همراهان اصلی فرانکلین در اوایل بازی ایفای نقش می‌کند. او در مقایسه با رفتار نسبتا خشک فرانکلین، مردی شاد است. او همچنین قد بلندی دارد که فرانکلین معمولا در مورد آن اظهار نظر می‌کند. از همه بهتر او به شما Chop، سگ دوست‌داشتنی خود، را هدیه می‌دهد که از قضا «چاپ» هم یکی از شخصیت های بازی جی تی ای وی در این فهرست است.

 

 

Devin Weston

 

devin weston

 

سن: 51
قد: 6 فوت و 2 اینچ
شغل: تاجر سرمایه‌دار
حقایق جالب: مالک بخشی از تیم بیسبال لوس سانتوس کورکرز است.

بازی Grand Theft Auto 5 پر از آدم‌های بد و شخصیت‌های منفی است، اما دوین وستون در صدر این لیست قرار دارد. او بسیار ثروتمند است و مشاغل مختلفی را اداره می‌کند، اما مشکلات زیادی را برای قهرمان‌های مورد علاقه شما در بازی به وجود می‌آورد. البته که این شخصیت گاهی دست کم گرفته می‌شود، زیرا وستون ارتش کوچکی از سربازان وفادار خود را به خانه مایکل می‌فرستد تا همسر و دخترش را در تلاش او برای انتقام، به قتل برسانند. او تا اواخر بازی به عنوان یکی از اصلی‌ترین آنتاگونیست‌های بازی شناخته می‌شود.

 

 

 

Steve Haines

 

steve haines

 

سن: 38
قد: 6 فوت و 3 اینچ
شغل: نماینده FBI، مجری تلویزیون
حقایق جالب: با مادرش زندگی می‌کند.

اسیو هینز، شریک جنایی دوین وستون (به معنای واقعی کلمه)، یک مامور FBI و آنتاگونیست ثانویه بازی است. او در سال 1993 به FBI (دفتر تحقیقات فدرال) پیوست اما مدت‌ها در لیست حقوق و دستمزدبگیران دوین بود. در طول بازی، او از سه شخصیت اصلی داستان می‌خواهد تا کارهای غیرقانونی زیادی انجام دهند و دست‌های خود را کثیف نمی‌کند، اما در نهایت این موضوع سرنوشت او را تغییر نمی‌دهد. در نهایت، او مانند وستون کشته می‌شود و برای همیشه 38 ساله می‌ماند!

 

 

 

Chop

 

chop

 

سن: نامعلوم
قد: به اندازه یک روتوایلر
شغل: بهترین دوست فرانکلین
حقایق جالب: بی‌وقفه در رادیو گفتگو واق‌واق می‌کند!

بازی Grand Theft Auto 5 با در دسترس قرار دادن سه شخصیت قابل بازی، گامی بزرگ اما ریسکی در صنعت بازی برداشت. با این حال، Chop بالاتر از فرانکلین، مایکل و ترور، بهترین شخصیت بازی جی تی ای وی است! شما می‌توانید برای مدت کوتاهی نقش او را بازی کنید، اما بعدا شما را به عنوان یک همراه وفادار دنبال می‌کند. او از نظر فنی، سگ لامار است اما بیشتر زمان بازی را با فرانکلین زندگی می‌کند. ناگفته نماند که او پسر خوبی است!

این جزییات و خصوصیات را درباره شخصیت های بازی جی تی ای وی می‌دانستید؟ بیشتر کدام مورد برای‌تان جالب بود؟ برای‌مان بنویسید.

 



Sweet


san andreas 2


نام کامل:Sean Johnson
لقب:Sweet
جنسیت:مرد
محل تولد:ایالت سن اندریاس،شهر لوس سانتوس،منطقه ی Ganton
خانه:Johnson House،Sweet House در Ganton
نژاد:امریکایی افریقایی
نام مادر:Beverly Johnson
نام برادران:Carl و Brian
نام خواهر:Kendel
صداپیشه:Faizon Love

سوئیت در تاریخ نامعلومی در شهر لوس سانتوس به دنیا امد،او در سال 1984 گروهی به نام Grove Street Families تاسیس کرد که گروهی بسیار موفق بود ولی با صدماتی که C.R.A.S.H به گروه زد باعث سقوط گروه و درنهایت فرار کارل به لیبرتی سیتی شد.همچنین برایان هم کشته شد،سوئیت در این بین باز گروه را رهبری میکرد ولی اعضای گروه در دام مواد مخدر افتادند،به همین علت رایدر و بیگ اسموک به او پیشنهاد تجارت در مواد مخدر دادند ولی سوئیت قبول نکرد،بعد از این اتفاقات در روزی ماشینی به محله ی گرو میاید و مادر سوئیت را میکشند!و بعد سوئیت به CJ زنگ میزند و خبر را میدهد!بنابراین Cj بر میگردد.
سوئیت و کارل در اخر بازی شروع به بهینه سازی گروه میکنند و در اخر کار و در اخرین نبرد بین گرو و بالاس ها بیگ اسموک و رایدر خیانت میکنند و سوئیت زخمی میشود ولی در اخر در بیمارستان زندان معالجه و درمان میشود.
وقتی که سوئیت در زندان بود CJ در بیرون به دنبال وکیلی برای ازادی سوئیت بود،در اخر CJ توانست شخصی به نام مایک تورینو را برای ازادی سوئیت بفرستد،مایک تورنو در اخر توانست سوئیت را از زندان ازاد کند.
در اخر باز انها همه چی را از صفر شروع کردند و وضعیت گروه را بهبود بخشیدند و توانستند که Tenpenny و Big Smoke را از بین ببرند.سویت برادر بزرگ تر کارل هست، و بر این باور است کارل خود را برای مرگ برادر جوان خود برایان سرزنش می کند.سویت، چهره قدرتمند و غیر قابل کنترل باند و سر دسته گروه خیابانی خود یعنی grove است که مشکلات بی پایانی دارد.او دوست ندارد خواهر خود یعنی کندل با Cesar Vialpando دوست باشد، به خاطر اینکه Cesar Vialpando در Varios Los Aztecas بوده است.سویت به کارل احترام نمی گذاشت تا وقتی که او بدهی های خود را پرداخت کرد، زمانی که او از گروه رفته بود و مستقل شده بود و به گانگ و محله خود، بسیار وفادار شده بود.



Frank Tenpenny


Frank Tenpenny


جنسیت:مرد
نژاد:امرکایی افریقایی
صداپیشگی:Samuel L Jackson

تنپنی یک پلیس فاسد است که 2 زیر دست به نام های هرناندز و پولسکی دارد،او کسی است که افسر پندلبری را کشته است و حکم قتل را به گردن CJ انداخته است،او از CJ به عنوان یک شخص نفوذی برای اهداف کثیفش نگه میدارد،همچنین او قصد نابودی کامل گرو استیریت را دارد،بنابراین به رایدر و بیگ اسموک رشوه میدهد تا به گرو خیانت کنند،برخلاف اینکه فرانک ادعا میکند که در حال فرو پاشی و از بین بردن گانگستر های کثیف است خود هسته ی اصلی به وجود امدن این گانگستر ها است و از این راه و تجارتش در مواد مخدر پول زیادی به جیب میزند،ولی سرانجام توسط CJ و Sweet کشته میشود.





the Truth


the Truth


جنسیت:مرد
خانه:Lefly Hollow == >Flint Country
نژاد:امریکایی
صداپیشگی:eter Fonda

شخصی نسبتا روانی و روشن فکر است،در واقع برای بعضی ها روشن فکر است،همیشه در بازی حرکات عجیب میکند و حرف های عجیبی میزند و ادمی است که در کل کمی از اختلالات روانی رنج میبرد،او برای اولین بار در مزرعه ی کشاورزی خود با CJ اشنا شد،همچنین او کسی بود که به CJ یک Jet PAck داد.او ادعا میکند که از یک راه کیهانی امده است.جمله ای که هم در اخر بازی عرض میکند گواهی بر اختلالات روانی اوست.
“منظورم این است که،منظور من رو میفهمی،تو سیستم رو مورد ضرب و شتم قرار دادی،من به مدت 30 سال بیش از این عبور میکردم ولی حالا شما مدیریت رو بدست اوردید!!”





Brian Johnson


brian johnson


محل تولد:لس سانتوس،Ganto
خانه:Ganton
نژاد:امریکایی
نام برادران:کارل،سوئیت
نام مادر:Beverly Johnson
نام خواهر:Kendel
برایان جوانترین و کوچکترین فرزند خانواده بود،او از کندل،کارل،سوئیت کوچک تر بود و قیافه اش بسیار به CJ شبیه بود،به طوری که وقتی EMMET کارل را بعد 5 سال دید فکر کرد او همان برایان است!برایان به دلیل سن کمش به عنوان رهبر گروه انتخاب نشد و فقط یک دستیار ساده برای Sweet
بود.او در سال 1987 در یکی از جلسه های گروه توسط حمله ی گانگستر ها دار فانی را وداع گفت،بعد از مرگ برایان CJ به مدت 5 سال به لیبرتی سیتی رفت و کشته شدن برایان اغازی برای مشکلات و درگیری ها و ضعیف شدن گروه بود.



big smoke


big smoke


نام کامل:Melvin Harris
نژاد:آمریکایی
جنسیت:مرد

صداگذار: Clifton powell او بازیگر هم است و از 1981 شروع به بازیگری کرده است.
دوست قدیمی خانواده و محله grove.بیگ اسموک مردی با اضافه وزن و وسواسی با پول است.در حال حاضر، او و رایدر درحال راه اندازی یک تجارت با مواد مخدر در San Fierro's Loco Syndicate هستند.سویت حاضر نیست با انها مشارکت کند و می گوید این قضیه به محله صدمه می زند.کندل بر این باور است که تجارت جدیدی است و بدون شک ، این سرمایه را از ان بدست اورده و توانسته یک خانه در Idlewood درست کند.بیگ اسموک ادمی بی وفا، مستقل و همیشه برای خودش هست.




Ryder


Ryder


نام کامل:Lance Wilson
جنسیت:مرد
صداگذار:
MC Eiht رهبر گروه رپ Compton's Most Wanted
رایدر "توپ جنگیِ سُست"، درباره خانواده grove street بسیار پرشور است و یکی از دوستان قدیمی کارل هست.کوتاه ، لاغر ، اما خشن و البته خائن و حریص است و مشکلاتی را با کارل دارد.در مرحله های "RAYDER" از بی احترامی صاحب پیتزا فروشی و پاکسازی نقاشی های باندشان از روی دیوار ها ناراحت است.رایدر کارل را راننده می کند، او کارل را هرگز برای گذارند زندگی خود به مدت 5 سال در لیبرتی نمی بخشد.رایدر در تلاش است یک تجارت 'yay' را با T-Bone Mendezو Mike Toreno و Jizzy B راه اندازی کند.




Og loc


Og loc


نام کامل:jeffry martin
جنسیت:مرد
صداگذار:Jonathan Anderson او در فیلم The Sourceحضور داشته است
خواننده رپ گانگستری، جفری مارتین است.هیچ سابقه جنایی ندارد، به غیر از تعداد کمی جریمه پارکینگ ها!اما مطمعناتهدیدی برای جامعه نیست.موسیقی واضحی دارد..او تنها یک البوم به نام "Straight from Tha Streetz" منتشر کرده است.که او پس از مدت کوتاهی پس از برگشتن از زندان ان را ثبت کرد.برخی می گویند او بدترین رپر تاریخ است اما کسانی هم هستند که می گویند او سبک جدیدی را در هیپ هاپ به وجود اورده است.تنها کسی که او را از تبدیل شدن به یک ستاره باز داشت مد داگ بود.(یا شاید او اینطور فکر می کرد)



casar


casar vialpando


نام کامل:casar vialpando
جنسیت:مرد
casar  دوست و نامزد کندل است.او رئیس گروه Varrio Las Aztecas می باشد.caser در san fiero زندگی می کند و در آن جا یک گاراژ دارد.
sweet هم بخاطر
 این که او رئیس گروه Varrio Las Aztecas caser  مخالف رابطه ی او و کندل است است.




kendl


kendl johnson


نام
 کامل:kendl johnson
جنسیت:زن
نام برادرانConfusedweet-carl-brian
نام مادر:Beverly Johnson
کندل خواهر سین,کارل و برایان میباشد و با casar نامزد و رابطه دارد.همانطور که در بالا اشاره کردم سین با رابطه ی این دو مخالف هست بدلیل اینکه casar رئیس گروه Varrio Las Aztecas caser هست و این گروه با خانواده ی گرو دشمن هستند.



MIKE TORENO

Mike Toreno


ملیت: آمریکا
شهر: Ranch, Tierra Robada, San Andreas

شغل: جاسوس . مامور مخفی
 



ZERO

zero


متولد: 1964 (28 years old in 1992)
ملیت : آمریکا
شهر: San Fierro, San Andreas
شغل: مغازه دار
لقب:  ZEE




Wu Zi Mu

Wu Zi Mu


ملیت: چین
شهر: Apartment, Chinatown, San Fierro
شغل: صاحب کازینو چهار اژدها
لقب: Woozie; The Lucky Mole




Madd Dogg


Madd Dogg


ملیت : آمریکا
شهر: Mansion in Mulholland, Los Santos
شغل: رپر



Eddie Pulaski

Eddie Pulaski


ملیت: لهستان و آمریکا
شهر: Prickle Pine, Las Venturas
شغل: LSPD پلیس


Jimmy Hernandez


Jimmy Hernandez


ملیت: مکزیک و آمریکا

شهر: Los Santos

شغل: LSPD پلیس




T-Bone Mendez


T-Bone



ملیت: مکزیک

شهر : San Fierro, San Andreas

شغل: Gang Leader



Ken Rosenberg


Ken Rosenberg



متولد: 1953 (39 years old in 1992)

ملیت: آمریکا

شهر: Caligula's Casino, Las Venturas

شغل: وکیل




Salvatore Leone


Salvatore Leone



متولد: 1935 (57 years old in 1992)

ملیت: ایتالیا و آمریکا

شهر: Salvatore's Gentlemen's Club, Saint Marks

شغل: Leone Family Leader

لقب: Sal; Uncle Sal; Mr.Big




The Snakehead


The Snakehead


ملیت: ویتنام

شهر: San Fierro, San Andreas

شغل: Leader of Da Nang Boys




Jizzy B.


Jizzy B.


ملیت: آمریکا

شهر: San Fierro, San Andreas

شغل: Pimp








لطفا شخصیت های مورد نظرتون که در لیست نیست را برای ما کامنت کنید ...


نظرات (۱)

سالواتور لئونه.ووزی. تی بون. جیزی.تروث. کاراکتر هاب جی تی ای ۴ و وایس سیتی و جی تی ای ۳

پاسخ:
چشم اضافه میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی