★·.·`¯´·.·★ ♔ 𝑔𝓇𝒶𝓃𝒹𝓉𝒶 ♘ ★·.·´¯`·.·★

هر چی بخوای اینجا هست

دانلود بازی جی تی ای ۱ Grand Theft Auto 1997 نسخه کامل برای کامپیوتر

 

gta

 

 

Grand Theft Auto 1997 به اختصار GTA 1 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط DMA Design توسعه و توسط BMG Interactive در سال 1997 برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن منتشر شد. در بازی جی تی ای 1، پلیر نقش یک گنگستر را در یک شهر خیالی به نام Anywhere City را بر عهده دارد و این شهر به سه ناحیه مرکز شهر، مسکونی و صنعتی تقسیم می شود. بازیکن باید ماموریت های مختلفی را برای سازمان های مجرمانه مختلف انجام دهد و در جهان زیر زمینی جنایتکاران در رتبه های بالاتری قرار گیرد. بازی از زاویه بالا به پایین انجام می شود و پلیر می تواند از سلاح ها و وسایل نقلیه مختلفی برای تکمیل اهداف خود استفاده کند.

 

 

گیم پلی بازی در Grand Theft Auto 1997 غیرخطی است و به بازیکن اجازه می دهد تا ماموریت هایی را که می خواهد انجام دهد و ترتیب آن نیز دست خودش باشد. همچنین پلیر آزاد است تا در صورت تمایل شهر را کاوش کند، اتومبیل بدزدد و حتی هرج و مرج ایجاد کند. با این حال، پلیس به فعالیت های مجرمانه واکنش نشان می دهد و می تواند پلیر را دستگیر یا در صورت عدم توجه، او را بکشد. GTA به خاطر گیم پلی جهان باز، محیط منحصر به فرد و طنز تاریک خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

 

همچنین به دلیل به تصویر کشیدن خشونت و فعالیت های جنایتکارانه تا حدودی بحث برانگیز بود. این بازی یک فرنچایز موفق با دنباله ها و اسپین آف های متعدد، از جمله بازی محبوب Grand Theft Auto III که در سال 2001 منتشر شد، ایجاد کرد. به طور کلی، جی تی ای یک بازی تاثیرگذار بوده که به شکل گیری ژانر جهان باز کمک کرد و استانداردهایی را برای بازی های بعدی این مجموعه تعیین کرد. به خاطر همین موضوع یک بازی کلاسیک در بین گیمرها بوده و هنوز هم توسط بسیاری تا به امروز بازی می شود.

 

gta 1

 

gta 1 1

 

gta 1 2

 

 

لینک دانلود:

دانلود بازی GTA 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی