★·.·`¯´·.·★ ♔ 𝑔𝓇𝒶𝓃𝒹𝓉𝒶 ♘ ★·.·´¯`·.·★

هر چی بخوای اینجا هست

دانلود بازی GTA 2 – جی تی ای 2 برای PC

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

دانلود بازی GTA 2 – جی تی ای 2 برای PC

 

gta 2

 

 

بازی Grand Theft Auto 2 به اختصار GTA 2 (جی تی ای 2) یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی و دومین قسمت از سری بازی های Grand Theft Auto بوده که توسط Rockstar North توسعه و توسط Rockstar Games در سال 1999 برای Microsoft Windows، PlayStation و Game Boy Color منتشر شد. داستان بازی در شهری تخیلی به نام Anywhere City می گذرد، یک کلان شهر بزرگ که به سه منطقه مرکز شهر، مسکونی و صنعتی تقسیم می شود. پلیر نقش یک گنگستر بی نام را بر عهده دارد که به آن The Player نیز می گویند و با انجام ماموریت هایی که توسط باندها و سندیکاهای مختلف در سراسر شهر به او محول شده است، قصد دارد به رده های دنیای زیرزمینی جنایتکاران صعود کند.

 

 

بازی اتومبیل دزدی بزرگ 2 مانند نسخه قبلی خود یعنی GTA 1 دارای یک چشم انداز از بالا به پایین بوده و بازیکن در هنگام حرکت در خیابان های آن با پای پیاده، با ماشین یا موتورسکیلت دید پرنده ای از شهر ارائه می شود. همچنین بازیکن می تواند ماشین ها و سلاح ها را بدزدد، ضرب و شتم کند و در انواع فعالیت های مجرمانه مانند سرقت از بانک، سرقت ماشین شرکت کند. GTA 2 دارای یک گیم پلی به سبک سندباکس است، به این معنی که پلیر می تواند آزادانه شهر را کاوش کند.

 

همچنین بازی یک سیستم تحت تعقیب جدید را معرفی می کند که در آن بازیکن می توانند با ارتکاب جنایت در محدوده دید خود توجه پلیس و باندهای رقیب را به خود جلب کند. به طور کلی GTA 2 یک بازی سرگرم کننده و جذاب بوده و به پلیر دنیایی باز برای کاوش و انتخاب نامحدودی از فعالیت های مجرمانه را برای شرکت در آن ارائه می دهد. این بازی به خاطر گیم پلی بزرگ و متنوع، سلاح ها و وسایل نقلیه مختلف این آزادی را به بازیکن می دهد، تا داستان های جنایی منحصر به فرد خود را بسازد.

 

gta 2 1

 

gta 2 2

 

gta 2 3

 

اطلاعات فایل:

  • فرمت فایل : RAR & EXE
  • حجم فایل : 346 مگابایت
  • رده بندی سنی : 18
  • تاریخ انتشار : 1999
  • شرکت سازنده : DMA Design
  • قیمت : رایگان

 

 

سیستم مورد نیاز:

 

CPU: Pentium 200 MHz or above

RAM: 32 Mb RAM

GPU: 3D acceleration with 8 Mb RAM

DX: DirectX 6.1

OS: Windows 95/98

STO: 70 Mb of free hard disk space

Sound: Sound card (3D sound card optional)

RES: SVGA color monitor

ODD: 4 speed CD-Rom

NET: Multiplayer: LAN (IPX & TCP/IP) 4 players plus Internet (via DirectPlay)

 

 

راهنمای نصب:

 

1- فایل فشرده را اکسترکت کنید.

2- فایل GTA2.exe را اجرا و نصب نمایید.

3- پایان، لذت ببرید.

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی